Pagina's

donderdag 1 november 2012

Workshop!!


Vandaag was het donderdag 1 november. Een dag om de mensen te herdenken die er niet meer zijn. Dat hebben we ook gedaan.

Maar daar wil ik het niet over hebben. Vorige zondag zijn we naar de opening van een naaicafe geweest genaamd cafe-couture. Het is het naaicafe van een vriendin van ons. Vandaag had ze haar eerste workshop voor volwassenen. En ik heb mij ingeschreven. Het is in Haasrode, dus eerst een halfuurtje rijden.

We konden keizen wat we gingen maken. Ofwel een slabbetje, ofwel een rokje of ofwel een toiletzak. Ik heb gekozen voor een toiletzak voor mij. Alles ging goed, de uitleg was super en ik heb een mooie toiletzak voor mij. Laat nu maar komen die dingen om te maken. Ik zal het wel maken. Ze legde ook uit hoe een naaimachine werkt. Alles was super. Na de workshop nog pannenkoeken gegeten. Het was heel leuk.

Als iemand interesse heeft:
                   www.cafe-couture.be

Ze heeft ook stoffen en naaibenodigdheden, een paar dagen per week is het open atelier en dan ook worshops.

Zeker de moeite!!

 
 
 
Today it is thursday 1 november. A day to remember the people who aren't with us anymore. And that we did.
 
But about that I don't want to talk. Last sunday we went to the opening of a sewingbar called café-couture. It's a sewingbar from a female friend from us. Today she had her first workshop for adults. So I signed up for it. It's in Haasrode, so first I had a drive a half hour.
 
We could choise what we were gonna make. Or a bib, or a skirt or a toiletbag. I choose a toiletbag for myself. Everything went great, the explenetion was super and I have a beautiful toiletbag for myself. Give here the things that I want to make. I'll try it all. She also explained how a sewingmachine worked. Everything was great. After the workshop we ate pancakes. It was very fun.
 
If anybody is interested:
 
 
She also had fabrics and sewingthings, a few times a week it's open atelier and also workshops.
 
It's worth doing!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten